Followers

Friday, August 23, 2013

Agaknya C4 tu makhluk asing tak?

Kah! Aku pun nak mengulas!

Di tanah Bolehland ini macam-macam benda pelik boleh berlaku kerana macam-macam berlaku benda-benda pelik!

Suatu waktu dahulu orang ramai gempar seketika kerana ada seorang tua berkata Anwar Ibrahim menumbuk matanya sendiri hingga lebam dalam lokap! Kagum orang dengan Anwar! Agaknya beliau anak jati negara ini yang pertama berjaya menumbuk matanya sendiri hingga lebam.

Lepas itu gempar lagi orang-orang di Bolehland apabila dihebuhkan mendiang Beng Hock dan arwah Sabrini tak ada siapa usik, tak pasal-pasal terjun tingkap di sebuah agensi kerajaan yang tingkapnya paling digeruni!

Dan semalam lagi orang ramai terasa kagum tapi kaget dengan benda-benda pelik di Bolehland kerana seorang model cantik Mongolia rupa-rupanya mahkamah Bolehland mendapati mendiang bukan mati dibunuh oleh yang dihebuh membunuhnya itu, (dah siapa yang membunuhnya?), mungkin dibunuh sendiri oleh makhluk yang bernama C4 yang agaknya dari spesis alien - makhluk asing! Eh boleh jadi apa......kan ini Bolehland!

No comments: