Followers

Sunday, May 05, 2013

PRU 13 dicemari dakwat kekal haramjadah dan pengundi hantu puaka!

Sepanjang hari ini aku telah diterjah oleh banyak jari-jari yang telahpun mengundi tetapi kehilangan dakwat yang dikatakan kekal! Dakwat kekal haramjadah, kata seorang psngundi saluran satu. Dan ramai lagi yang telah menghulur jari-jari mereka yang telah bersih dari dakwat kekal.

Persoalan timbul SPR terutama yang dua ekor kat atas tu tahu ke tidak menatang apa makna kekal? Kalau maknanya dakwat kekal tak kan bila basuh dengan sabun boleh jadi tak kekal! Bodoh sungguh puak-puak SPR. Dakwat kekal pun tak tahu atau SPR hak ada kat Malaysia ni memang jahat macam hatamjadah sebenarnya?

Satu lagi, nampaknya kalau umno/bn takdirnya menang sat lagi...kalau menanglah....sah akan sekali lagi wakil-wakil rakyat mereka akan maksn duit haram sebab berselirat pengundi hantu di sana sini! Pengundi hantu mana yang nak undi PR? Cheh...jahat betul puak-puak haramjadah ni.

Tapi walau apa pun dan bagaimana pun umno/bn merancang, perancangan Allah lebih  lebih tepat.

No comments: