Followers

Sunday, January 06, 2013

Pemfitnah Tok Guru Haji Hadi mana mahu lari?


Sepatutnya para mufti dan pengampu agama Umno tak payahlah pandir sebagaimana pandirnya Umno! Ini tidak, Umno pandir awak semua ikut sama pandir malah lebih teruk pandirnya daripada Umno. Kenapa mesti berkluk-klek?  Hantar sahaja surat jemputan bincang dengan ikhlas atau berguru sahaja dengan ikhlas mengenai apa yang TGHH ucapkan di Banggol Peradong 31 tahun dulu tu. Maka selesai masalah! Ini tidak nak cari penyakit, hah tunggulah bila mengadap Allah nanti...jawab!

Harakahdaily melaporkan:

“Saya akan mati, mufti-mufti juga akan mati, Perdana Menteri mati, saya mati…kita mengadap Tuhan. Tuhan yang akan menentukan betul atau pun salah. Jika tidak atas dunia ini..akhiratlah. Kita bertemu dengan Tuhan jika atas dunia tak mahu bertemu,” tegasnya.

Justeru, Ustaz Abdul Hadi tetap bertegas mahukan ruang penjelasan selama satu jam bersiaran di RTM milik kerajaan kerana PAS tidak memiliki media yang menyeluruh.

“Saya tetap mahukan (siaran langsung) supaya masyarakat berlaku adil. Adil ini kena dengar semua pihak dan dengan cara itulah, sebab kita tiada media.

“Biar rakyat tahu…dia (rakyat) dengar semua barulah (faham). Ini dengar sebelah pihak, macam mana.

“ Kena dengar dulu apa yang saya hendak kata, supaya masyarakat dengar betul atau tidak apa yang saya hendak kata,” ujarnya.-Harakahdaily

No comments: