Followers

Sunday, December 09, 2012

Najib buat capati pulak di Pulau Pinang? Ewah!

Di Pulau Pinang kelmarin Najib Razak bakal PM terakhir parti Dacing (insya Allah), telah berusaha gigih untuk sekali lagi mencapatikan janji Umno/Bn. Oleh itu mari kita gelakkan dia!

Najib kita dia akan bina rumah mampu milik...kahkahkahkahkahkah...!!

"Rumah-rumah itu akan dijual di bawah harga pasaran untuk rakyat Pulau Pinang, contohnya jika rumah itu harga pasarannya RM500,000 kita jual dengan harga RM300,000 sahaja."
  
Najib kata lagi, pakatan pembangkang yang mengambil alih pemerintahan di Pulau Pinang gagal menyelesaikan masalah rakyat malah tidak membina rumah mampu milik dan rumah kos rendah di negeri ini. Kahkahkahkahkah...Najib...Najib...masa Pak Su Khoon dulu bertimbun rumah murah kat PP!
  
Najib terus mencapatikan janjinya:
  
"Kita tahu rakyat Pulau Pinang dihantui dengan kesesakan lalulintas. Jadi, jika BN menang kita tengok macam mana nak selesai masalah ini dan akan membina sistem monorel sama seperti perkhidmatan LRT (transit aliran ringan) yang ada di Kuala Lumpur." KAHKAHKAHKAHKAH.....dah berapa puluh tahun perintah Pulau Pinang tak pernah teringat pulak selama ini nak buat LRT!!
 
Najib terus mencapati:  "Kalau kita sudah buat satu janji kita anggap janji itu satu ikatan. Dengan satu ikatan itu rakyat akan tetapkan kepercayaan dan amanah kepada kita. Kerajaan Barisan Naasional walau apa-apa pun kita janji, kita akan tunaikan dan tepati." UWEKK...Nak muntah aku!



No comments: