Followers

Friday, October 05, 2012

Bila Ali Rustam 'berkokok' memang buruk bunyinya!!

Bila Ali Rustam berkokok memang buruk bunyinya! Orang tanya kenduri mega perkahwinan anaknya duit datang dari mana, dia sibuk dengan orang dengki konon kerana ramai tetamu datang ke kendurinya!

Ramainya orang datang hingga tertacat dalam MBR ke, JKR ke, Indah Water ke punya pasal-lah! Yang rakyat nak tahu kamu ambik duit mana buat kenduri mega ni? Kalau ada orang taja, siapa? Woit... itu pun payah nak jawabkah? 

Apa punya merapu daaa!!!!




"Dia orang ini memang dengki dan tak ada kerja lain, gasak dia oranglah nak buat apa.

"Orang nak datang rumah saya sampai 130,000 sehingga dicatat dalam MBR (Malaysia Book Of Records) apa saya boleh buat, nasib baik anak saya kahwin kalau saya kahwin lagi ramai orang datang.


"Mereka datang pun kerana mereka menyokong BN, tetapi yang bukan penyokong BN pun ramai yang datang," katanya ketika ditemui pemberita di Ayer Keroh hari ini.
 
"Saya minta Lim Kit Siang isytiharlah masa dia kahwin berapa belanja dan Lim Guan Eng kahwin dulu berapa belanja, Mat Sabu kahwin dulu berapa belanja, menteri-menteri besar di kahwin dulu berapa belanja, suruh di isytihar," katanya.

Rujuk:sini

No comments: