Followers

Wednesday, April 25, 2012

Tengku Adnan kata anak-anak muda Malaysia buta , pekak dan bisu? Macam stress je?



Setiausaha Agung United Malay National Organisation hari ini telah menempelak anak-anak muda Malaysia sebagai buta, pekak dan bisu! Tergamak dia kata begitu kepada anak-anak muda!

“Saya tidak faham dengan anak muda di negara ini yang mudah terpengaruh dengan anasir tidak menentu dan lupa perjuangan sebenarnya yang dilakukan oleh golongan sebelum ini. Jangan sampai jadi ada mata tetapi buta, ada telinga tetapi pekak, dan ada mulut tetapi bisu. Ini adalah dunia akhir zaman,” katanya

Memang Tengku Denan bakal bungkus dalam PRU nanti! 

Nampaknya anak-anak muda yang dikatakan buta, pekak dan bisu akan ‘membungkus’ Tengku Denan dan UBN-nya dalam PRU 13 nanti!

Banyak cantik, kata orang buta ,pekak dan bisu! Awak yang geng-geng awak tu apa? Tak buta, pekak dan bisu?

Woit, dengar tak rakyat tuntut apa? PRU Bersih dan telus, halau semua pengundi hantu, buka media untuk semua partri, jangan guna elemen kerajaan sebagai alat kempen Umno/Bn, hapuskan PTPTN, mansuh ISA, AUKU, dan segala macam akta zalim, turunkan harga minyak, dengar tak kerajaan Umno Tengku Adnan?  Ke buta, pekak, bisu?

Siapa yang buta pekak dan bisu ni? KAAMU...UBN!

2 comments:

Anonymous said...

seandainya benar anak muda memiliki sifat seumpama itu. Kan hasil perjuangan 54 tahun umNO!!!. apalah corupt punya pemimpin. Macam dia bagusss je. Tak sedar diri, bagaimana kamu boleh jadi pemimpin? bodohhh

Anonymous said...

Canteeeekkkkkk. Bersiap ah kamu adnan.Anak muda yang kamu kata buta , pekak dan bisu itu nanti akan menjatuhkan kamu di atas kertas undi dalam PRU 13 nanti.
Rupa-rupanya umno ni hapraakkk , bila terdesak jadi lebih gila daripada babi gila