Followers

Thursday, April 05, 2012

Muka 'Ketua Bahagian Umno' SPR!


Timbalan Pengerusi SPR Wan Ahmad Wan Omar semakin tidak layak untuk berada dalam SPR. Beliau bersuara lagi bagaikan 'Ketua Bahagian Umno SPR'.

Apabila beliau mengatakan dakwaan Datuk Mahfuz Omar yang mendedahkan kewujudan "task force" 'mewarganegarakan' pendatang asing sebagai fitnah yang kononnya tidak berasas dan tidak perlu dilayan, bermakna isu ini adalah isu besar yang kebarangkalian benar adalah terlalu tinggi.

Oleh kerana isu ini hanya sekadar tidak mahu dilayan oleh Wan Ahmad, maka apakah mungkin orang-orang ini, Penasihat Khas Perdana Menteri Datuk Osman Razak, Setiausaha Majlis Keselamatan Negara Datuk Tajuddin Wahab, dan Wan Ahmad serta beberapa pegawai lain di Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) adalah 'pengkhianat' kepada hak-hak demokrasi rakyat tempatan?

Oleh itu jangan lupa kita bersama BERSIH 3.0 dan jangan lupa juga tambah tuntut BERSIH 3.0 itu Wan Ahmad Wan Omar 'Ketua Bahagian Umno' dalam SPR itu dinyahkan dari organisasi yang sepatutnya adil lagi telus itu! Wan Ahmad, kamu berat sebelah..cheh!!

No comments: