Followers

Friday, April 20, 2012

Antara dua 'ekor' samseng!


Yang ini perangai samseng! Jerit sana jerit sini, sepak sana sepak sini, buang sana buang sini, sambil pegang seluar yang nak terlondeh!

Ilmu tak ada, tahu nak angkat kapak saja! Orang kata bodoh marah, padahal memang pun bodoh!





Yang ini katanya Menteri tapi bercakap macam samseng! Ada ke budak-budak kurus keding dan budak perempuan yang lemah lembut yang berhimpun kat Dataran Merdeka itu, dibiarkan dibelasah samseng! Menteri Pelajaran Tinggi apa macam ni? Macam Menteri Menteri pelajaran rendah je!

Agaknya kalau adalah, mungkin lebih baik Menteri Pelajaran Sekolah Atap! Orang menteri, dia nak jadi menteri tapi bercakap emosi macam samseng!

Muka dahlah lebih kurang dengan yang kat atas tu! Agaknya begini rupa muka-muka samseng!

1 comment:

Anonymous said...

eh dorunk ni cousins lah, Hi Cousins! xsilap jawa kelang nih... dah sah jawa makan tempek ni gitu lah...