Followers

Thursday, September 15, 2011

Habislah...Mat Sabu akan ditempeleng dan dicabut bulu atas dan bulu bawah!

Wajah’ pengganas’ sebenar mungkin kian terserlah nampaknya! Anak Kachar bertempik, kalau berjumpa Mat Sabu mahu ditempelengnya Mat Sabu! Kah…kah…kah…kah…kah…tak cerdik juga prof ni. Prof nak tampar orang? Dah apa prof ni dapat tempeleng Mat Sabu? Lagi pun ingat Mat Sabu tunggul kayu ke? Zaman dulu-dulu ada seorang YB Umno di Selangor kalau tak silap, sedap-sedap dai pergi tempeleng Karpal Singh, hari ini Karpal Singh masih hidup dan terus berbakti, orang yang tempeleng Karpal Singh itu rasanya dah ‘balik’! Lama karang, Mat Sabu elok terus berbakti dan berjuang, prof kangkong itu balik awal! Nak tempeleng orang lagi! Jangan tahu tempeleng sendiri sahaja, tengok jugak ‘tempeleng’ Mat Sabu!


Manakala anak si Ali yang bergelaran raja katak walaupun dalam keadaan tercungap-cungap mahu menyedut nafas lagilah ganas. Katanya, kalau dia menjadi Menteri Dalam Negeri dia hendak cabut habis bulu Mat Sabu dari bulu bawah sehingga bulu atas! Amboi-amboi…nak cabut bulu Mat Sabu! Rasanya belum habis bulu Mat Sabu tercabut, raja katak dulu yang pitam! Sebenarnya kerja hendak cabut bulu Mat Sabu ni dah lah lucah, bodoh pulak tu.... Bulu Mat Sabu hendak dicabutnya!!!


Mujurlah sikatak ini tidak menjadi menteri kerana di mana mahu di sorok muka Najib Rosmah kerana dalam negara pemerintahan mereka ada hukuman cabut bulu! Ini dah macam cerita hikayat raja kayangan zaman dulu-dulu aje!


Bagi aku, aku tetap nak ucapkan terima kasih kepada Mat Sabu kerana telah berjaya menyerlahkan kekangkongan para prof berkenaan. Kerana mahu mempertahankan Umno yang sudah ganyut, semua kangkong-kangkong sanggup menyerlahkan ‘pembohongan’ para sejawarwan Melayu yang mengatakan selama ini British penjajah Tanah Melayu! Ada pula seekor yang mengatakan Malaysia ‘merdeka’ 1948. Pulak dah!!


Kecelaruan fakta sejarah yang tenat hari ini nampaknya bukan kerana ceramah Mat Sabu tetapi kerana kekangkongan para prof juling sejarah yang kuat mengampu politik! Ini membuktikan dakwaan dan sangkaan bahawa Umno selama ini memang benar-benar menipu sejarah bangsa Melayu! Maka itu sejarah Malaysia perlu ditulis semula mengikut perpektif dan fakta yang lebih luas dan berintegriti bukan untuk kepentingan Umno semata-mata.


Lihatlah apa yang telah terjadi:


Umno dan pencacai kata Mat sabu kata komunis pejuang kemerdekaan.

Zainal anak Kling dan Kang Kong kata Malaysia tidak pernah dijajah!

Ramlah anak Adam kata Malaysia ‘merdeka’ 1948! Pulak dah!

Anak Kachar dalam terhuyung-hayang mahu lanyak dan tempeleng Mat Sabu…kahkahkah!!

Kini,

Yang fening budak sekolah!

Yang nampak sasau puak-puak kangkong!

Yang terfitnah Mat Sabu!

Yang tidak dihargai Mat Indra!

Yang opportunis UMNO!

Yang tergelak…Singapura!

Yang bodoh orang Melayu…kerana sentiasa jadi makanan Umno!

Cheh!

No comments: