Followers

Thursday, June 09, 2011

Juga adu kepada Allah, mereka yang mengkhianati; 'menganugerahkan' warga asing MyKad dan menjadikan mereka pengundi pilhanraya!!

Setiap pengkhianatan perlu ditentang. Jika bantahan dan penentangan sudah dibuat dengan mengikut peraturan, namun tetap tidak dipedulikan dan hanya dipersetankan oleh mereka (SPR dan Jabatan Pendaftaran Negara) yang mengkhianati daftar pemilih dengan memasukkan warga asing, maka langkah yang wajar bukan sahaja membuat demonstrasi Bersih 2 malah juga membuat pengaduan kepada Allah.

Pengaduan kepada Allah perlu dilakukan, memohon kepada Allah agar memberi balasan yang sewajarnya kepada mereka dalam SPR dan JPN serta mana-mana pihak yang mengarah pengkhianatan, yang mengkhianati dan membuli Pakatan Rakyat melalui pendaftaran daftar pemilih dengan memasukkan warga asing.


Isu ini perlu diambil serius kerana penganugerahan MyKad kepada warga asing adalah pengkhianatan yang melampau dan benar-benar membahayakan keselamatan negara. Membenarkan warga asing menjadi pengundi juga satu kerja syaitan yang wajar ditentang habis-habisan.


Kalau ikutkan geram dan sakit hati, mulut yang berdolak-dalik dan penuh kepura-puraan dalam menghadapi aduan dan komplen yang ikhlas terhadap penganugerahan Mykad kepada warga asing dan daftar pemilih SPR, perlu ‘dibisukan’ atau ‘ditelorkan’ terus sehingga benar-benar tidak mampu berkata-kata lagi!


Jika tidak membuat aduan kepada Allah, selagi itulah SPR dan JPN ini bersikap pekak badak dan bodoh sombong sebagai pembuli brutal kepada Pakatan Rakyat!. Mereka ini nampaknya sudah tidak takut lagi membuat dosa, di atas pengkhianatan kepada negara yang mereka lakukan. Mereka tidak cuak langsung membawa balik gaji atau elaun bulanan dari pendapatan hasil dolak-dalik, mengampu dan mengkhianati pihak lain untuk diberi makan kepada cucu dan anak bini mereka! Dahsyat betul mereka ini!


No comments: