Followers

Tuesday, April 05, 2011

Penyebaran video lucah itu di internet membuktikan kerajaan Malaysia UMNO/BN hari ini telah hilang nilai tamadun bermaruah di mata dunia!

Video seks yang menjadi isu terkini itu, yang dikatakan hanya ada satu-satunya sahaja di tangan Datuk T yang kemudian telah menyerahkannya kepada polis telah tersebar dalam internet. Malah kata ceritanya telah digunakan oleh BTN untuk dipertontonkan kepada sebahagian khlayaknya.

Isunya kini, siapakah yang mendedahkan atau menyalin-edarkan satu-satunya bahan bukti yang begitu penting kepada khalayak, Datuk T atau Polis ?


Jika Datuk T yang mendedahkannya kepada khalayak maka apakah Datuk T ini tidak melanggar undang-undang. Kenapa pihak polis mendiamkan diri dari mengambil tindakan kepada Datuk T ?


Jika tidak Datuk T yang mendedahkannya di internet , apakah pihak polis yang berbuat demikian. Mustahil kerana pihak polis adalah penguatkuasa undang-undang. Tetapi jika takdirnya itulah yang pihak polis lakukan ianya merupakan suatu yang sangat malang kepada rakyat. Siapa lagi yang rakyat mahu percayai sekarang dalam hal penyiasatan, pendakwaan dan amanah menyimpan bukti kes? Tidak ada lagi!


Nampak jelas kerajaan UMNO/BN terus mendiamkan diri dalam menyekat penyebaran video lucah ini. Seluruh ahli-ahli UMNO yang bermaruah harus merasa malu dengan apa yang berlaku hari ini. Kerajaan UMNO/BN telah menjadi guru pendidikan lucah kepada seluruh lapisan rakyat baik dewasa, muda mahupun kanak-kanak. UMNO tidak perlu cuba memperbodohkan rakyat dengan cuba menafikan pembabitan mereka. Rakyat tidak bodoh seperti yang mereka sangka. Siapa yang tidak tahu tentang video lucah yang tersebar itu? Malah begitu ramai yang telah menontonnya.


Nampaknya UMNO tidak memberi kebaikan lagi kepada rakyat selain memberi hal-hal yang busuk dan lucah yang sangat memual dan meloyakan. Hairan masih ada ahli-ahli UMNO yang rela hal ini berlaku dalam parti mereka? Membuat fitnah yang sangat dahsyat! Siapakah yang bertanggung-jawab? Pastinya mereka yang mengundi para pemimpin UMNO yang berkuasa hari ini yang tidak membuat tindakan yang betul dan Islamik juga jauh dari budaya dan adab bangsa Melayu, dalam menangani isu ini sebaliknya membiarkan rakyat terdedah dengannya! Sungguh keji!


No comments: