Followers

Thursday, April 07, 2011

Mufti Harussani baru sedar Malaysia kian menjadi negara tidak berakhlak dan tidak bermoral".

Mufti Perak Tan Sri Harussani Zakaria melahirkan rasa kecewa kerana Malaysia kini seolah-olah sudah menjadi negara yang “tidak berakhlak dan tidak bermoral” apabila ada pihak yang sanggup membenarkan rakaman dan gambar pelakuan aksi seks didedahkan kepada umum menerusi media.

“Negara sekarang dah jadi negara yang tak berakhlak... dah jadi tidak bermoral, kenapa jadi macam ini? Kalau nak bawa ke mahkamah, tapi sekarang pun kita belum dapat pastikan lagi siapa dalam video itu,” katanya kepada The Malaysian Insider.


Walaupun agak terlambat namun akhirnya tersedar juga tuan mufti Harussani ini. Sebenarnya negara Malaysia ini telah menjadi negara yang tak berakhlak dah lama dah…..sejak berlakunya rampasan kuasa haram di negeri Perak hari itu lagi! Kerajaan Pakatan Rakyat Perak yang dipilih majoriti rakyat dalam pilihanraya telah dirampas oleh UMNO/BN pun satu tindakan dan perbuatan yang tidak berakhlak dan bermoral.


Kalau UMNO/BN berakhlak dan bermoral sudah pasti UMNO/BN akan sanggup untuk menerima satu PRN bagi Negeri Perak, sebaliknya UMNO/BN sangat dayus dalam soal ini. Apakah orang yang dayus berakhlak dan bermoral? Bagaimana pula dengan pihak-pihak yang menyokong atau mendiamkan diri dengan membiarkan usaha-usaha rampasan kuasa yang dayus itu? 2 kali 5, 5 kali 2 sahaja!


Dan apakah penceritaan detail dalam media UMNO/BN tentang lubang dubur saifool dalam kes liwat 2 itu berakhlak dan bermoral?


Namun kini syukurlah setelah sesak lubang telinga rakyat dengan cerita kotor yang menggelapkan hati, mufti Harussani mula merungut! Soalnya apakah rungutan itu berbaloi?


No comments: