Followers

Sunday, April 10, 2011

Media barua cuba menjadi hakim 'menghukum' Anwar Ibrahim!

Apabila parti yang memerintah itu jahat, maka segala yang berkaitan dengannya menjadi jahat. Media barua kepada parti yang memerintah UMNO/BN juga telah sekian lama menunjukkan kejahatan yang melampau.

Dalam isu video sek itu, berkaitan jam omega yang didakwa milik Anwar Ibrahim, tindakan wartawan dari media barua mendesak Anwar menunjukkan jam omega itu, membuktikan bahawa kerajaan UMNO/BN tidak cukup dengan penyiasatan Polis, pembicaraan di mahkamah, mahu menubuhkan Suruhanjaya untuk kepentingannya, kini 'mengarahkan' media barua mereka bertindak menjadi 'Polis' untuk menjalankan penyiasatan ke atas Anwar dan kemudiannya mahu menjadi hakim menghukum Anwar Ibrahim.

Kerana mereka menjadi barua maka mereka mendesak perkara yang tidak perlu. Katanya jam itu telah diserahkan oleh Datuk T kepada polis kenapa pula mendesak kepada Anwar Ibrahim menunjukkannya? Desaklah polis! Anwar Ibrahim tidak perlu didesak.

Jelas ini merupakan tindakan jahat media barua untuk cuba menjadi penyiasat yang sepatutnya dijalankan oleh polis dan cuba menjadi hakim dan mahkamah bagi menghukum Anwar Ibrahim! Tindakan wartawan dan media tuan mereka, adalah jahat untuk terus menjadi pihak yang menyalakan api fitnah dalam masyarakat!

2 comments:

Anonymous said...

aku dah tengok video lah..
wartawan tu tanya je, memang keje dia pon,
hang yang barua anwar

Anonymous said...

media memang barua umno..