Followers

Wednesday, January 19, 2011

Tolonglah Najib, kami dah tengok Anwar lebam mata, Anwar demam saja belum tengok lagi..!!


Najib kata Anwar Ibrahim tidak perlu mendesak untuk berdebat dengannya kerana beliau mempunyai maklumat yang boleh menyebabkan ketua pembangkang itu ‘demam’. (Gambar sebelah hanya sekadar perhiasan tak ada kena mengena dengan sesiapa - antara contoh orang demam?)


Sebenarnya kalau betullah begitu jadinya pada Anwar jika berdebat dengan Najib, aku suka sangat Najib teruskan perdebatan itu, biarlah Anwar demam, padan muka Anwar!


Teruskanlah Najib, kami nak tengok sangat Anwar Berahim tu demam. Kami dah tengok Anwar sakit pinggang terbongkok-bongkok. Kami dah tengok mata Anwar lebam. Kami pernah dengar cerita Anwar pengsan dalam tahanan. Kami pernah dengar cerita Anwar dibogelkan. Kami hanya belum tengok Anwar demam saja lagi.


Najib debat Najib, debat…. lawan Anwar! Biar dia demam! Aku nak tengok sangat Anwar demam keranamu Najib!


Atau Najib, semua itu auta semata-mata?


Aku tahu sangat spesis macam mukamu Najib dan UMNO ni, kalau betullah ada banyak maklumat tentang Anwar, tidak mahu dedahkan konon, itu bukan Najib dan UMNO namanya! Lambatlah kalau itu perangai UMNO dan para pemimpinnya!


Tak ada maklumat pun boleh direkacipta sampai penuh utusan meloya dan media pencacai setiap hari, inikan pula ada maklumat sungguh-sungguh. Najib dan UMNO nak simpan maklumat buruk Anwar dari pengetahuan umum? Aci kerat....lah !


Banyak sangat alasan....piiraahhhh gagap!!!


Tak ada batu....tu yang benarnya !!!

1 comment:

Anonymous said...

batu tu apa...? teloq la... teloq najib dah hilang sebab rosmah bawak takut najib naik miang... tak mau jadi macam di PD lagi..