Followers

Thursday, January 06, 2011

Perlantikan Khusrin pasti memendekkan lagi usia parti ganyut itu.

Percayalah kedegilan perlantikan Khusrin dari idea UMNO /BN sebagai SUK Selangor akan menjadi senjata makan tuan. Perlantikan itu akan tidak mampu untuk mengkuatkan antibodi UMNO malah ia akan melemahkan sel-sel organ UMNO untuk mempercepatkan lagi proses penamatan hayat UMNO buat selama-lamanya.

Walaupun nanti akan kelihatan seolah-olah UMNO/BN menang kerana terlantiknya Khusrin namun realiti sebenar perlantikan itu akan mempercepatkan virus kanser menyerang organ dalaman parti tua. Mereka mungkin akan bergembira seketika kerana akan merasakan UMNO yang telah lama sakit kelihatan macam segar kembali. Tapi awas biasanya kalau orang yang telah lama sakit tiba-tiba kelihatan segar dan becuk mulut bercakap alamatnya akancepat mati hanya menunggu masa.

Namun demikian di sebelah Pakatan Rakyat, aku sangat bersetuju dengan tindakan yang diambil oleh pihak Kerajaan Selangor di bawah pimpinan MB Tan Seri Khalid. Laksanakanlah perancangan yang telah diatur. Jangan menyerah kalah kerana segala perancangan itu akan mengakibatkan UMNO akan lebih parah padahnya. Lihat di Perak UMNO tidak berani membubar DUN Perak, jika mereka bubar DUN Perak mereka pasti akan balik awal. Yakinlah rampasan kuasa di Perak tidak mamu memanjangkan usia UMNO yang sudah ganyut itu. Itulah juga yang akan berlaku kepada UMNO di Selangor.

Silakan UMNO di bawah pimpinan Najib, buatlah perangai jahat kamu itu, kamu pasti akan tersadung juga akhirnya nanti. Pasti, kerana alangkan firaun ditelan lautan!

No comments: