Followers

Sunday, January 23, 2011

Hah...aku tak tahulah kali ini siapa yang akan demam?

Dulu Anwar mencabar Najib untuk berdebat isu ekonomi mengenai Pelan 100 Pakatan Rakyat jika kuasai Putrajaya. Cabaran Anwar itu hanya menjadi bahan 'menganjing' Najib kepada Anwar. Najib mengugut Anwar jika berdebat dengan Anwar kalau Najib dedahkan maklumat Anwar yang banyak diketahuinya Anwar akan demam. Huhuhu...mantap Najib!!

Menerima 'ugutan' Najib itu, Anwar tetap mencabar Najib untuk berdebat isu ekonomi yang dimaksudkan. Malah kali ini jika Najib mahu berdebat isu peribadi sekalipun untuk kononnya 'memalukan' Anwar, Anwar sanggup hadir berdebat isu peribadi. Malah Anwar mencabar Najib berdebat isu peribadi jika Najib tidak ada punai untuk berdebat isu ekonomi!

Aku tak tahulah kali ini dengan cabaran terbaru Anwar ini siapakah yang dijangka tidak ada 'punai' sungguh, Najib atau Anwar! Menyerang orang di dalam kelambu sendiri cukup berani tetapi berdepan dan bersemuka macam-macam alasan yang diberikan.

Aku yakin Najib sekali lagi tidak akan menerima cabaran Anwar itu kerana cabaran Anwar itu akan pasti membuat Najib pula yang bakal demam, mungkin demam kura! Dan kalau Najib terima cabaran terbaru Anwar itu, punai tak akan terbang melayang lagi!

No comments: