Followers

Monday, January 03, 2011

Alah bodohnya....BODOHH!!!

Nak kata UMNO bodoh, memang bodoh pun. Bodoh sungguh, tiada yang bodoh melainkan UMNO yang paling bodoh! Langsung tak ada akal, gagal menjadi berakal. Mungkin kerana agaknya akal UMNO ini terletak di kepala lutut atau di buntut bukan di kepala ! Para pemimpin UMNO, tak boleh berfikir langsung malah semakin hari semakinlemah fikiran. Sengkeknya otak mereka.

Mengapa ?

Demi merampas kuasa dan mempertahankan kuasa, UMNO sanggup buat kerja tanpa pakai otak yang waras. Contoh, dalam isu perlantikan Khusrin Munawi sebagai SUK Selangor, pasti para pemimpin dan pencacai UMNO akan berhujah konon, UMNO tak campur tangan, itu urusan Perkhidmatan Awam. Oleh itu jangan campur tangan urusan perkhidmatan awam! Atau jangan menderhaka kepada Raja! Konon...cheh!!

Mungkin agak aku, Allah SWT telah menyekat para pemimpin UMNO dari berfikiran dan bertindak waras. Buat banyak sangat maksiat, besar-besar pulak tu, memanglah tidak akan mampu berfikir bijak dan waras. Terkatup mata hati. Benak, bebal dan tak berakal jadinya untuk meneka apa-apa implikasi dari kerja-kerja bodoh mereja itu.

Kasar ? Memanglah !! Hakikat!

UMNO bodoh untuk berfikir bahawa dengan perlantikan Khusrin Munawi itu akan mengganggu kelancaran urusan kerajaan Selangor untuk rakyat. Dan ini pasti akan menyebabkan rakyat Selangor yang terdedah dengan pelbagai maklumat yang bukan seperti rakyat pedalaman negeri Pahang contohnya, akan lebih menyampah, menyapung dan meluat, dengan UMNO. Tidakkah rugi UMNO jika itu terjadi ? Jika begitu bilalah UMNO mahu memulihkan dirinya yang sakit itu! Makin sakit nampak!

Betullah kalau dikatakan orang UMNO sudah berada di peringkat zon "rumah kata pergi kubur kata mari!" UMNO menunggu mati sebab itu mengaruk berbagai!

Bodohnya UMNO kerana tidak ada beban batu digalas. Hari demi hari menambahkan lagi isu-isu kotor yang membelit integriti dirinya. Sudahlah perangai bini boros, rasuah ikan jerung, projek kroni, pembunuhan gadis Monggol, konspirasi Liwat 2, hakim entah apa-apa, Linggam terus correct2, speaker taik kucing, isu Ghani 4 tail, harga barang naik melampau-lampau kerana harga minyak melambung-lambung, Menteri Perogol, rampasan kuasa PR di Perak secara hina lagi jahat dan macam-macam lagi ditambah pula dengan isu perlantikan Khusrin Munawi kononnya oleh Mat Sidek yang cakap tak serupa bikin....alah bodohnya UMNOOOO !!!! BODOHH!!!

Macam itu nak tarik sokongan rakyat ? Rasanya hanya rakyat ayam daging sahajalah yang boleh engkau tarik lepas itu engkau 'sembelih'!!

Rakyat yang cerdik dan tahu berfikir...sorry !!! Dah ? Bila UMNO nak pulih?

Tak akan pulih kerana otak VVIP para pendokong UMNO dah tahap sampai tak boleh berfikir waras, bodohlah senang cakap....! So UMNO tunggu putus nyawa sahaja, lepas itu tanam!

Sementara hidup ini, para pemimpin UMNO buatlah, buatlah terus 'kerja-kerja bodoh' kamu seperti bina menara warisan, bela SYABAS si lintah darat, buat hab hiburan malam, pertahankan perlantikan Khusrin, biarkan harga barang terus menekan rakyat, membohong rakyat melalui media, tipu pilihanraya, perdayakan raja-raja Melayu dan macam-macam! Jadilah kamu sikitol puas-puas, kamu sudah hampir ke garisan penamat, jika kamu belum sedar-sedar! UMNO, kamu semakin tidak ada maruah !

Amboi kasarnya! Tak adalah...perlantikan si Khusrin lagi kasar !!!

No comments: