Followers

Sunday, December 26, 2010

APA ?? ADA MENTERI MEROGOL ?

LAAA.....heboh pulak dah ada menteri merogol. Merogol amah? Amah Indon, Bangla? Yang pasti ini bukan amoi sebab amah! Biar betol !!

Menteri mana agaknya ? Chu ? Heh...mana ada Chu....Tak ada Chuu. Dah, sapa?

Dulu aku ada dengar tapi bukan rogol cuma jamah......hehe.... Itu bukan menterilah yang jamah tu.....yang tak dapat jadi menteri semula! Ini rogol ni, jangan main-main !!

Macam-macam hal dalam kabinet UMNO/BN ni . Puas menuduh orang, akhirnya tertuduh diri sendiri!

Kalau tak betol...okaylah. Tapi kalau betol, tak ada ke Ketua Polis Negara nak angkat tilam lagi? Apakah akan timbul kembali hakim gula hacks yang tak relevan itu? Atau khabar ini akan ditiup angin lalu oleh media-media balaci !

"Aaah...khabar angin itu adalah perkara kecil yang tak perlu difikirkan oleh rakyat, kita ada kerja yang lebih penting !".

Macam biasa dengar je ayat tu !!

Walau apapun aku ingin tegaskan bahawa, kalau kesnya hanya melarang penggunaan logo 1Malaysia di Selangor dikatakan melanggar peruntukan perlembagaan Malaysia (itupun entah ya entah tidak melanggar undang-undang), ini merogol , rogol amah pulak tu, lebih dahsyat tarafnya dalam melanggar undang-undang yang termaktub dalam perlembagaan Malaysia. Amacam ?

No comments: