Followers

Monday, October 18, 2010

Orang kata bodoh marah tapi memang bodoh pun !

Aku dah cakap orang yang totok sokong UMNO sampai tak reti hendak berfikir rasional memang bodoh. B.O.D.O.H = BODOH !

Isteri pemimpin utama UMNO yang jugak ahli UMNO menyamar sebagai First Lady, disokong !

Pemimpin bengap UMNO Melaka membuat sekolah hamil, sokong juga !

Pemimpin UMNO nak bina bangunan 100 tingkat dalam keadaan majoriti rakyat tertekan dengan harga barang mahal dan hidup susah, sokong juga !

Ahli wanita UMNO yang menyamar sebagai First Lady anjur pertunjukan fesyen kononnya Fesyen Islam, eh sokong !

Orang itu jahil, habis semua penyokong UMNO jadi jahil termasuk dengan ulama muda sekali. Senyap tak berbunyi untuk sekurang-kurang jelaskan apakah itu fesyen Islam. Pakaian Islam begitu gaya? Kata jahil murakab, marah !

Alahai.... bilalah penyokong-penyokong UMNO ini nak cerdik dan tidak jumud ?

5 comments:

otaklunyai said...

takkkk...tak dah tak marah dah... sebab dah memang bodoh.. dulu tak caya... tapi dah ramai orang cakap BODDOH... sekarang dah masuk tahap gaban..

Anonymous said...

...aku pun brtudung gak...nmpk gayanya kna ubah imej la ni? sbb yg nabi ajo lain...rosmah punya idntiti lg islamic rupanya!!!
hampeh btul la...sampai bila ngkorang yg sokong umno mmbuta tuli tu nk sedo? jgn smpe Allah butakn btul2 mata dn hati ngkorang....1st lady aku hanya ummuhatul mukminin,istri2 nabi...kalo ikut konteks negara kita yg ada agong ni,tntulah 1st lady kita Prmaisuri Agong...sapa kata rosmah????????

jln2.. said...

wow! cun nyer..

jln2.. said...

wow! cun nyer..

jln2.. said...

wow! cun nyer..