Followers

Thursday, October 28, 2010

Malaysia bakal menghalalkan industri seks ?

UMNO kian busuk dan hodoh kelihatannya. Para pemimpin UMNO kian menjadi tegar dan tersasar dari sebarang sensitiviti agama Islam serta nasihat dari rakyat. Keegoan isteri Perdana Menteri semakin menjangkiti keseluruhan kepimpinan parti yang bernama UMNO. Resah gelisah rakyat dipersetankan malah sensitiviti rakyat marhaen terutama yang beragama Islam terus dilanyak semahunya.

Apakah ini bermakna agenda Yahudi kian dominan dalam kerajaan pimpinan UMNO Najib-Rosmah ini. Bermula dengan penyamaran "first lady', diikuti dengan festival fesyen pakaian wanita yang kononnya fesyen pakaian Islam di Monte Carlo sehingga menghina Nabi Muhamad SAW, yang penaungnya atau pencetus ideanya dipertahankan pula oleh ularmak muda yang aku rasa nak maki-maki muka dia tu (Fathul Bahri...berhikmah konon..!!) , diteruskan dengan pengumuman Bajet Seluar Dalam dan Baju Dalam Wanita ( malu...!!), KINI pemerintahan UMNO pimpinan Najib mahu membuka lebih banyak kelab-kelab malam di negara ini di bawah Progam Transformasi Ekonomi bagi memacu industri pelancongan secara aktif.

Apakah maknanya itu ? Berhibur di waktu malam...sepanjang malam! 24 jam! Apakah yang bakal terjadi berhibur pada setiap malam? Tidakkah ini mengharap ekonomi dipacu, anu yang akan memancut sana, memancut sini ? Apakah ini akan mendorong kewujudan insdustri seks di negara ini? Tidak gilakah ini namanya ?

Kes buang bayi tidak pernah selesai. Penangkapan pelacuran tidak pernah habis. Nampaknya menghalalkan sahaja kegiatan ini menjadi penyelesaian mudah dan menguntungkan kerajaan pimpinan UMNO. Seperti judi, jika tidak beri lesen bagi kerajaan UMNO, itu haram. Jika diberi lesen bagi kerajaan UMNO, itu halal! Maka dalam kepala otak pemerintahan UMNO Najib lebih baik bagi lesen! Menjadi 'halallah' judi...!! Apakah kegiatan pelacuran akan menjadi seperti itu? Tidak mustahil nampaknya !

Ini jugak nampaknya benar-benar Idea Seluar Dalam (ISD) seperti Bajet Seluar Dalam (BSD) juga. Rupa-rupanya PM sebut seluar dalam semasa pembentangan bajet tempoh hari bukan saja-saja tetapi inilah arah tujunya! Idea bangang siapakah ini ? Apakah ini idea 'orang sebelah' ? Siapa PM ini ?

Kepada orang Melayu yang beragama Islam yang masih mahu memangkah dan mengundi UMNO dalam pilihanraya akan datang, muhasabah diri anda. Mahukah sama tangan anda menyumbang kepada tibanya mungkin bala yang lebih dahsyat dari Tsunami yang bakal melanda Semenanjung Malaysia ini? Ambillah renungan dan pengajaran !

Dr Maamor Mansor, Presiden PPIM sendiri yang begitu rapat dengan kerajaan UMNO/BN, sedang menunggu pilihanraya akan datang untuk mengajar kepimpinan pemerintahan UMNO/BN yang tidak peka kepada agama Islam sekarang ini. Manakala Dr Asri Zainul Abidin berpendapat langkah menukar keseluruhan kepimpinan pemerintahan negara yang ada kini boleh difikir untuk mengatasi masalah kebobrokan pemerintahan UMNO/BN ini, sewaktu beliau mengulas dengan kecewa mengenai penyalahgunaan wang zakat seperti yang dilaporkan oleh Audit Negara.

Anda yang masih menyokong dan mahu mengundi UMNO, apakah sanggup 'membusukkan' dan 'memekongkan' diri anda kerana UMNO yang kian busuk dan pekong itu ? Apalah anda ini teruk sangat ? Tak boleh fikir ke?

No comments: