Followers

Sunday, August 29, 2010

Kalau orang kutuk dan menyampah mufti UMNO dan orang agama UMNO yang tak tegur wanita UMNO mendedah aurat dalam masjid , memang wajar dan patut !


YB Teo Nie Ching bukan Islam, memang dia anggap pakaian begitu bersopan untuk ke majlis bersama orang Islam. Bukan dia nak masuk, dia dijemput masuk kerana memang boleh pun masuk kerana wanita dan puteri UMNO yang lagi teruk dari dia pun masuk surau masjid. Dan majlis itu tidak kecuh pun!
Tapi yang di bawah ini..amacam ? Kafirkah atau Islamkah mereka ni? Atau budak-budak perempuan yang belum datang haid? Atau semua mereka itu dah monopouse belaka?
Tu... yang duduk peluk lutut pakai seluar jin ketat tu, tak ada yang tegur kah?
Yang di bawah sana mengaji Quran pakai baju jarang nampak rambut, kulit lengan, kaki mak oii putih melepak...boleh pulak tidak ditegur, YB Teo tak teruk macam tu !
Mana Utusan Meloyanya?
Mana Harussaninya ? Mana Jamil Baharomnya? Mana Lah Mat Zinnya ?
Mana MUIS, JAIS nya?
UMNO dan juak-juak mu..ngko memang hampas!!! Hampas Taik !!




Gambar dari blog: loveperak.

No comments: