Followers

Tuesday, June 01, 2010

Jangan menjadi Perdana Menteri yang hipokrit kerana hipokrit adalah perangai syaitan Yahudi Israel !

Memang kita semua mengecam Zionis Yahudi Israel. Kita mengutuk Zionis Yahudi Israel. Kita kata Zionis Yahudi Israel bukan orang, Zionis Yahudi Israel bukan haiwan, Zionis Yahudi Israel adalah Syaitan !! Zionis Yahudi Israel adalah Syaitan berwajah manusia !!!

Mana ada pertimbangan bagi Zionis Yahudi Israel. Mana ada perkiraan bagi Zionis Yahudi Israel. Mana ada perundingan bagi Zionis Yahudi Israel. Mana ada kemanusiaan bagi Zionis Yahudi Israel. Yang ada ialah perangai syaitan yang dilaknat Allah.

Syaitan Zionis Yahudi Israel pembunuh semua bangsa manusia. Tidak ada bangsa yang syaitan Zionis Yahudi Israel tidak bunuh. Syaitan Zionis Yahudi Israel adalah makhluk Allah yang paling penakut dan pengecut. Syaitan Zionis Yahudi Israel takut lawan bersenjata. Syaitan Zionis Yahudi Israel hanya berani membunuh kanak-kanak, membunuh wanita yang lemah, membunuh orang tua dan membunuh orang awam yang tidak bersenjata. Itulah rupa 'keberanian' syaitan Laknatullah Zionis Yahudi Israel.

Semua dalam dunia tahu Zionis Yahudi Israel itu adalah syaitan, tetapi malang beribu-ribu kali malang kerana seorang pemimpin negara berbibir merah memekakkan telinga dan membutakan mata hati dan mata lendirnya dari melihat hakikat sebenar apakah jenis keturunan syaitan Zionis Yahudi Israel ini.

Tergamak pemimpin negara itu membawa masuk ke dalam kelambu pentadbiran negaranya, keturunan makhluk syaitan Zionis Yahudi Israel sebagai penasihat ! Keturunan sebangsa syaitan Zionis Yahudi Israel yang sedang menawan dan membunuh Konvoi Kemanusiaan Gaza dilantik sebagai penasihatnya !

Masya Allah !! Jika begini keadaannya di manakah maruah kita !!?? Kita mengutuk syaitan Zionis Yahudi Israel tetapi keturunan syaitan Zionis Yahudi Israel itu adalah penasihat kepada Perdana Menteri kita ! Perdana Menteri kita mengundur ke belakang. Kita lebih hina dari Venezuella yang tidak Islam itu !

Sepatutnya jika kita bersolat hajat malam ini, bukan sahaja kita minta Allah laknat dan musnahkan syaitan Zionis Yahudi Israel itu tetapi juga minta Allah laknat dan musnahkan mana-mana pihak yang bersekongkol dengan apa-apa nasihat syaitan Zionis Yahudi Israel itu !

Dengarlah wahai Perdana Menteri Malaysia bahawa apa-apa makhluk yang berdarah daging dan berketurunan syaitan Zionis Yahudi Israel tidak layak dan tidak sah serta tidak Islamik sama sekali untuk dilantik menjadi penasihat, penasihat apa-apapun !

Sebelum anda mengecam perbuatan kesyaitanan Zionis Yahudi Israel terhadap Konvoi Kemanusiaan Gaza itu, anda terlebih dahulu perlu membuktikan bahawa anda benar-benar Perdana Menteri negara umat Islam yang jujur dan ikhlas dengan kecaman anda terhadap kekejaman syaitan Zionis Yahudi Israel itu ! Jika sekiranya APCO Yahudi itu masih ada di Malaysia esok dan masih menjadi penasihat anda, tak kiralah penasihat apa-apapun, anda adalah seorang Perdana Menteri yang retorik dan hipokrit !! Jangan menjadi Perdana Menteri yang hipokrit kerana hipokrit adalah perangai syaitan Zionis Yahudi Israel !

DAN...DAN tak payahlah Berahim Ali berdegar-degar tahi lekat di gelegar TAPI lupa bahawa dalam 'kelambu' pentadbiran Putrajaya Perdana Menteri Malaysia ada darah daging syaitan Zionis Yahudi Israel yang sedang menyerang, mengebom. menembak, membuli, membunuh dan menyusahkan Konvoi Kemanusiaan Gaza! Jeritkan sekali kepada PM Malaysia itu Berahim jika tidak kamu....SERUPA JUGAKK !!!

No comments: