Followers

Friday, May 07, 2010

Judi bolasepak: Kerajaan pimpinan Najib -Rosmah terus buat kerja haram !

Kerajaan yang sedang ditadbir oleh APCOUMNO/BN semakin mengarut. Semakin banyak mendapat nasihat APCO nampaknya semakin tidak ada yang menguntungkan tamadun bangsa Malaysia. APCOUMNO/BN semakin bergerak ke arah keruntuhan tamadun dengan membuat kerja-kerja haram.

Dengan muka selamba Awang kepada Adik memberitahu bahawa kerajaan di bawah pimpinan boss besar dan big mama bercadang untuk 'menghalalkan' judi, kali ini judi bolasepak. Konon untuk membenteras dan mengawal judi haram !

Begitulah kefahaman Islam Hadhari dan Islam 1Malaysia, judi pun ada yang boleh dan ada yang tidak? Apakah nanti kerajaan APCOUMNO/BN ini akan mencadangkan pula perzinaan berlesen untuk mengatasi masalah jenayah rogol yang semakin meningkat di 1Malaysia?

Kalaulah aku ahli UMNO dan mengundi UMNO/BN dalam setiap kali pilihanraya, betapa aku pengundi UMNO/BN akan rasa sangat berdosa, berdosa besar kerana parti yang aku pangkah dan sokong dalam pilihanraya, berterus-terusan membiakkan maksiat dan dosa besar.

Kalau beginilah kerajaan APCOUMNO/BN yang aku undi, apa ertinya solat aku pengundi UMNO/BN? Apa ertinya puasa aku pengundi UMNO/BN ? Apa erti haji aku pengundi UMNO/BN dan apa ertinya segala amal ibadah aku pengundi UMNO/BN kerana parti aku dan parti politik yang aku pengundi UMNO/BN amanahkan perintah kerajaan Malaysia membuat maksiat dan dosa secara terang-terangan bukan berusaha mengurangkan maksiat atau paling kurang bencikan segala maksiat?

Aku pengundi UMNO/BN pasti akan amat terasa betapa bodoh, bahlul dan bangangnya aku pengundi UMNO/BN kerana parti yang aku sokong dan undi dalam setiap pilihanraya itu sentiasa memandang enteng persoalan maksiat besar ini.

Atau aku pengundi UMNO/BN sebenarnya yang memang tak kisahpun dan memangpun menyokong parti aku itu membawa seluruh rakyat ke arah maksiat? Kerana jika tidak galakkan maksiat parti aku UMNO itu pasti akan kalah kepada PR!?

Jika begitulah aku pengundi UMNO/BN, apa erti nya semua amal ibadah aku pengundi UMNO/BN? Atau memang aku penyokong dan pengundi UMNO yang jahil dan jenis tak kisahkan Islam, bodoh, bahlul dan bangang ? Memang begitulah aku pengundi UMNO/BN gamaknya tak perlu kisahkan Islam untuk dibawa mati asalkan perut ku pengundi UMNO/BN kenyang !!?

Dahsyat penyokong UMNO ni.....fuhhhh !!

1 comment:

yassir said...

Maksiat!!!!! Negara Islam Malaysia Luluskan Lesen Judi