Followers

Saturday, April 24, 2010

Maka berkatalah isteri suami....

Hebat sungguh APCOOO-UMNOOOO ! Jarang boleh dilihat isteri Perdana Menteri Malaysia bersyarah politik depan kumpulan tudung merah (bukan kumpulan baju merah tau..!!) di kawasan yang sedang berlangsung pilihanraya. Mencerita pulak hal sikap suaminya.

Katanya, "Suami saya tak suka fitnah orang..... !".

Masalahnya, bukan masalah suami tak suka fitnah orang sangat.... tapi masalah yang lebih besar ialah isteri suami tu yang suka fitnah orang.Dengar cerita drama liwat siafool hasil kerja isteri suami. Katanyalah !

Satu lagi masalah besar ialah isteri suami suka 'mengisterikan' suami. Apa yang isteri suami kata, suami ikut. Apa yang isteri suami buat, suami sengih je! Habis semua kerja suami, isteri suami masuk campur, dan turut mengulas sama pulak tu. Lee Kuan Yew jumpa suami, kena jugak jumpa isteri suami. Macam tak percaya kat suami je atau macam ada perasaan alah lecehlah laki aku ni !

Heh...isteri suami, macam suami !!

No comments: