Followers

Friday, October 09, 2009

Menggila-sawan kelaku mereka !

Apabila dia sibuk mengatakan PAS/PR tertekan, sebenarnya dialah (UMNO/BN) yang nampaknya benar-benar tertekan. Perangai, tingkahlaku dan percakapannya menampakkan memang dialah yang tertekan. Malah bukan hanya tertekan tetapi juga kelihatan terdesak. Itulah BN khususnya UMNO Najib.

Makin hampir hari mengundi makin mengila-sawan kelaku mereka. Seperti orang mabuk yang tidak sedar. Hak dan tempat orang diserang, dikacau dan diroboh. Orang yang dianggap musuhnya ditebas dengan pedang samurai. Masya Allah jahat sungguh parti ini. Patutlah Tok Guru sanggup menyumpah parti jahat ini, " pergi jahanamlah UMNO !". Wajar benar sumpah Tok Guru. Parti ini jahat !!

Bila gerombolan parti ini bercakap, jarang sangat tidak berbohong. Berbohong tak habis-habis. Boleh dibuktikan seulas-seulas pembohongan mereka. Nampaknya hidup parti ini banyak dengan berbohong dan menipu. Masya Allah, ada lagi orang Melayu nak memangkah parti seperti ini ? Terookk !!

Tadi dalam Astro Awani, SU UMNO kata parti pembangkang berpolitik kerana gila kuasa. Heh...orang gila kuasa, awak yang sampai belasah orang, samuraikan orang tu, gila apa ? Gila Altanthuya ?

Satu lagi, sekarang ni menonton Astro Awani pun macam menonton TV 3 suku. Astro Awani dah dijangkiti virus 3ST3 ( 3 Suku TV 3) dalam melaporkan PRK Bagan Pinang.

No comments: