Followers

Friday, May 08, 2009

UMNO/BN parti pelampau

Apa yang berlaku pada 7 Mei 2009 yang lalu di Dewan Undangan Negeri Perak telah membuktikan dengan sejelas-jelasnya bahawa UMNO dan Barisan Nasional adalah parti yang ekstreme (pelampau ) yang sangat membahayakan bukan sahaja kepada masyarakat berbilang kaum malah membahayakan ketenteraman dan kestabilan negara ini .

Amat malang jika masih ada lagi rakyat Malaysia yang ingin bertongkat dengan parti yang ekstrimis ini. Parti ini wajar dihadapi bersama oleh seluruh rakyat Malaysia kerana ia telah banyak mengotorkan lanskap politik negara. Para pemimpin UMNO dan Barisan Nasional sudah hilang pedoman berfikir baik mereka menteri mahupun penyangak.

Seluruh rakyat Malaysia berbilang bangsa dan kaum wajar menjauhkan diri dari UMNO/BN kerana UMNO/BN adalah parti politik pelampau yang nyata .

3 comments:

Anonymous said...

BN gabungan pelampau

HaHs said...

Bak kata linggham,

correct, correct, correct!

Anonymous said...

aku tak faham kenapa masih ada rakyat yg buta tuli sokong puak2 bn ni, tengok muka pemimpin2 bn pun dah tau perangai mcm mn...sial, haram jadahhhh dan ntah apa2 lg la...agama Islam dipermainkan, undang2 utk pembangkang dan rakyat jea, puak2 diorang buat apa pun semua betul, mahkamah, pdrm,sprm, spr semuanya bodo piang, tak amanah, mkn gaji haram!!!!